Saturday, April 26, 2008

Revolutionerande nyheter

Breaking News! Den där grannen som spelar musik spelade nyss en bra låt (Kom ihåg mig)! Det rä första gånge nsen jag flyttade hit som någon av mian grannar spelar en bra låt, fast sen spelade dom någon kass låt igen så det var nog bara någon tillfällig sinnesförvirring eller nått.
Eller vänta förresten. Nu spelar dom "Kom ihåg mig" igen, kanske finns det hopp ändå. Hur kan jag vara så säker på att det är den dom spelar? Jag hör texten...

Själv har jag precis lyssnat på nya Maritlåten för typ hundrade gången sen jag laddade ner den igår kväll. Jag gillar den låten som fan. Jag ska nog lyssna på den igen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det finns hopp om mänskligheten! och tack, jag fick den igårkväll, den är tokbra!

4:31 PM  
Blogger Nicklas R said...

Varsågod, det var så lite så.

5:45 PM  

Post a Comment

<< Home