Tuesday, May 13, 2008

Ett enastående mejl

Jag kollade precis min mejlbox och jag hade fått ett så sjukt göttigt mejl så det finns bara inte. Tyvärr kan jag inte riktigt tala om vad det var för mejl (eller vem som ahde skickat det) men det var riktigt trevligt. Det är lite jobbigt att jag inte kan säga något om det för det är så där att man egentligen bara vill berätta för alla, men jag får försöka hålla mej från att göra det.
Det var ett så trevligt mejl så jag är faktiskt en aning upprymd.

Har inte blivit mycket bloggat idag som ni märker, men jag har knappt suttit här så det är inte så konstigt kanske. Gjorde lite skoljobb imorse annars har jag faktiskt lyckats hålla mej borta från datorn hela dan, har haft annat jag har varit tvungen att ta tag i.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home