Thursday, May 08, 2008

Fantastisk dag

Jag är på så gott humör idag så jag borde nästan skämmas. Jag tror det beror på vädret. Har verkligen varit perfektion i vädret idag. Så där så det är tillräckligt varmt för att ha kortärmat om man vill men ändå tillräckligt svalt om man hellre vill ha långärmat eller en kavaj, tillräckligt för att dte sk kännas varmt men inte så att man blir svettig så fort man går ut. Helt enkelt en alldeles perfekt temperatur. Sån temperatur borde det vara hela somrarna tycker jag. Överhuvudtaget tycker jag den här tiden på året är bättre än den "riktiga" sommaren. Tillexempel kan man ju gå ut utan att riskera att bli atatckerad av massa getingar.
När jag kom hem från konsum förut var jag på sånt fantastiskt vårhumör att jag kunde inte sätta mej och arbeta, det gick bara inte. Så istället la mej på soffan och bara mådde fantastiskt en stund. Hade jag haft en balkong hade jag säkert satt mej där och druckit öl. Det är inte ofta man är på så gott humör när man har varit till konsum men idag var det nästan omöjligt att inte bli på gott humör när man gick ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home