Sunday, May 18, 2008

Nöjesduellen

Då avr dte dags för den däringa nöjesduellen igen då. Film handlar det om den här veckan (och efter att ha läst den här veckans frågor så känns det som det är mitt sämsta ämne).

1. Cannes-festivalen drog igång i veckan. Vilka filmer är du mest nyfiken på?
Jag måste nog passa här för jag ahr ingen aning om vad det visas för filmer där.

2. I fredags gick älska eller hata-filmen "Margot at the wedding" upp. Vilka filmer har du älskat som hatats av andra?
Jag kan inte komma på någon så jag får nog passa här också. Jag känner mej rätt dålig idag.

3. Vad har gjort dig glad i veckan som gått?
Äntligen en fråga jag kan svara på, yay. Frankrikes eurovisionbidrag gjorde mej glad idag. Fick ett mycket trevligt mejl för några dar sen som gjorde mej glad. Och så har jag blivit glad av massa bra musik jag ahr lyssnat på så klart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home