Tuesday, May 20, 2008

Ikväll börjar det

Ikväll är det så dags för ESC att dra igång. Helt galet svårt att tippa (som vanligt när dte gäller ESC) men min gissning är att följande länder går vidare till finalen:
Montenegro, Azerbajdzjan, Irland, Andorra, Bosnien-Hercegovina, Armenien, Holland, Rumänien, Ryssland och Grekland.

Är inget av kvällens bidrag jag tycker är särskilt bra så för en gångs skull kommer jag inte hålla på någon. Däremot vet jag sånna jag absolut inte hoppas går vidare, Estland tillexempel. Kommer sitta pch vara livrädd för att det bidraget ska gå vidare, tror inte det kommer göra det men man vet ju aldrig och den typen av kassa låtar har ju en tendens att klara sej hyfsat i den här tävlingen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det är så många som är så dåliga! jag är i chocktillstånd, speciellt eftersom jag måste ställa in mig på att de allra sämsta kommer att gå vidare, och säkert kommer någon av dem att vinna hela skiten. tragiskt.

9:38 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja, det är ett väldigt svagt startfält idag

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home