Friday, May 16, 2008

Irriterande blåsa

Jag har fått en blåsa i munnen. Inget anmärknignsvärt egentligen då man ju får det ibland. Den här blåsan är dock ansenligt mycket emer irriterande än genomsnittet blåsor i munnen. Denn sitter nämligen på ett sjukt jobbigt ställe. Rakt ovanför vänster hörntand (det är alltså överkäken vi snackar) och precis i skarven mellan tandkött och överläpp. Just det stället är värdelöst att få blåsor på för det gör liksom ont i hela det området av munnen, ibland kan det till och med kännas som att roten till hörntanden på något sätt ät på väg att växa igenom tandköttet om ni förstår hur jag menar då. En ovanligt irriterande blåsa med andra ord.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

PRECIS där jag hade en blåsa fast i underkäken! åh visst är det helt sjukt jobbigt?! jag kände mig handikappad i en veckas tid.

10:50 AM  
Blogger Nicklas R said...

Verkligen. Hata hata hata sånna blåsor

3:06 PM  

Post a Comment

<< Home