Wednesday, June 11, 2008

Dan före dan

Så var det onsdag då. Dan innan festivalen börjar. I eftermiddag ska jag på ett möte angående jobbet på festivalen. Frammåt kvällen kommer min goda vän Mickis och ngon kompis till henne hit och ja gahr lovat att visa dom runt i Hultsfred. Senare ikväll tänkte jag nog också kila ner i parken och titta på Navid Modiri & Gudarna som ska spela där.
Det kommer alltså bli en ovanligt händelserik dag detta, verkar det som i alla fall. Men nu först ska jag nog hoppa in i duschen, en kompis skulle komma förbi här vid 12-13 tiden så skulle vi börja dra oss ner mot festivalområdet sen så vi hinner i tid till våra möten.
Får väl se om jag hinner skriva någo mer innan festivalen börjar men gör jag inte det så gör jag inte dte helt enkelt. Och jo, det ska bli sjukt kul med festival.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha grymt kul och hälsa mickis och hanna!

12:01 PM  
Blogger Nicklas R said...

Det ska jag och det ska jag

12:51 AM  

Post a Comment

<< Home