Tuesday, June 03, 2008

Mot apoteket nån dag

Ska nog gå till apoteket någon dag under veckan. Ska köpa mej lite alvedon och solskyddsmedel. Alvedon för att det nästan är slut oc hahr varit det i flera månader och det kan ju liksom vara bra att ha hemma (har tänklt köpa det sen i höstas nån gång men ni vet hur dte är, man glömmer och skjuter upp och så blir det aldrig av). Solskyddsmedel för att jag vis från tidigare år vet att det är ett måste på festivalen om man inte vill bränna upp sej, och dte är lika bra att köpa allt man behvöer inför festivalen redan den här veckan innan allt folk börjar anlända.
Kanske blir imorrn, tror inte jag har något annat inplanerat för morgondagen. Jag tror faktiskt att jag alrig har varit på apoteket här i hultsfred förut, det är rätt fascinerande med tanke på att jag sammanlagt har bott här i nästan 2,5 år (höstterminen 04, hela 05 och så nu sen augusti 07). Det har liksom aldrig blivit att jag har haft något ärende dit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home