Sunday, June 01, 2008

Irriterande fåglar

När jag först upptäckte att några svalor hade valt att bosätta sej i det här tyckte jag nästan det var lite kul, lite vårhärligt att se fåglar flyga omkring utanför fönstret och så där.
Men nu har jag redan tröttnat fett på att ha dom här. Jag kan inte ha balkongdärren öppen, jag får massa fågelskit på fönstren och nu idag såg jag att det låg massa lera på fönstrebläcket också. Lera som sannolikt har använts vid svalornas bobyggande.
Sjukt jobbigt, speciellt fågelskiten och att inte kunna ha balkongdörren öppen. Svalorna har liksom blivit, inte en plåga kanske men nått åt det hållet. Ett irritationsmoment.
Undrar om man skulle kunna kräva att få sänkt hyra så länge fåglarna är kvar?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

köp en burk ravioli

10:54 PM  
Blogger Nicklas R said...

Fast det gör ju inte att dom försvinner

10:59 PM  

Post a Comment

<< Home