Monday, June 02, 2008

Promenad i värmen

ar då som planerat till willys för en stund sen. Det blev rätt varmt och så (vi har 27-28 i skuggan) men inte så dte blev jobbigt. Bestämde mej liksom när jag gick hemifrån att jag inte skulle låta värmen bli plågsam och det lilla knepet verkar ha funkat bra. Så köpte jag ju förstås en god svalkande piggelin också.
Även om värmen inte blev plågande så var det som sagt varmt och man blev lite jobbigt svettig och så. Men det gick bra ändå, även fast man fick torka sej lite i pannan när man kom hem. Tog en del på krafterna också att vara ute och gå i värmen, när jag kom hem för nästan exakt en timme sen och satte mej i soffan för att slözappa lite kände jag tröttheten skölja över mej. Sån där trötthet att man är liksom inte sömning men man orkar just inte göra nånting. När man har sån trötthet är det rätt skönt att int har något skoljobb man måste ta tag i.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

några nya skitar på fönstret idag?

6:02 PM  
Blogger Nicklas R said...

Nej. Inte än i alla fall

7:07 PM  

Post a Comment

<< Home