Sunday, June 01, 2008

Sovmorgon imorrn (och varför jag kommer ha klockan på ringning under veckan som kommer)

Imorgon får jag en i mitt eget tycke ytterst välförtjänt sovmorgon. Det ska bli galet skönt, jag gillar sovmornar.
Funderar dock på att försök komma upp i hyfsad under veckan som komemr nu i och med att jag ska upp galet tidigt (vid 4 senast) på torsdag. Vore ju liksom rätt trist att sova till lunch på onsdan och sen inte kunna somna på kvällen när man ska upp så tidigt sen. Man måste ha lite framförhållning ibland och tänka i flera steg och sånt.
Imorrn blir det dock en härlig sovmorgon.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

smart! dock brukar sånt där sällan fungera för mig, för jag stänger alltid av klockan och somnar om till klockan tolv i alla fall. :(

11:59 AM  
Blogger Nicklas R said...

Du får skaffa en sån där väckarklocka med radio i, det är sjukt bra för radioljudet är ju inte lika störigt som vanligt väckarklocksljud så då kan man liksom ha det på tills man går upp

1:26 PM  

Post a Comment

<< Home