Friday, July 25, 2008

Balkongsittande och filmhyrning

På eftermiddagen idag (nå¨gon gång mellan fyra och halv fem) satte jag mej i solksenet på balkongen. När jag satt där läste jag och drack ett par öl. Det avr mycket trevligt men jag blev något berusad. När jag ahde suttit där en stund tittade jag i tidningen och insåg att förutom "Flight of the Conchords" är dte ingenting att se på TV ikväll. Så jag bestämde mej för at gå upp till nöjesbutken och hyra en film. "No country for old men" fick det bli, ska bli inrtessant att se om den är lika bra som alla säger, hoppas det. Passade även på att köpa nya filter på nöjesbutiken när jag såg att den hade kommit ut.
Kom precis hem därifrån och ska snart börja med maten. Om ni är snälla kanske ni får någon typ av recension av någon gång ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home