Wednesday, July 16, 2008

Biljettköp

Beställde precis min biljett till way out west. Skönt att ha det fixat så man slipper oroa sej för att inte hinna köpa innan det tar slut. Ska köpa biljett till Putte också men där behöver jag egentlgien ha svar på ett mejl först så jag vet om jag behöver köpa biljett eller inte. Fast det är nog lika bra att köpa en biljett så man har och skulel det sen visa sej att jag inte hade behvöt köpa någon biljett så löser dte sej säkert då. Fast jag tänkte avvakta tills typ imorrn och se om jag får svar på det där mejlet och får jag inte det så köper jag biljetten då.
Men nu är som sagt en av två festivalbiljetter i alla fall fixad.

Vet inte riktigt om jag gillar det här nya systemet med att man får biljetten mejlad till sej förresten. Det är ju bekvämt och så och det finns ju en hel dle fördelar men samtidigt är ju känslan när man går ut och hämtar en biljett och faktiskt har biljetten i handen rätt härlig och den känslan får man ju inte riktigt nu. Det känns liksom lite sexigare med "riktig biljett" än något man har fått mejlat till sej och ahr skrivit ut själv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home