Wednesday, July 02, 2008

Cosmo och trissvinst

När ja gavr på konsum och såg att det var extrapris på tranbärsdricka kom jag på att dte var längesen jag rack me jen cosmo, och när den tanken ahde dykt upp blev jag naturligtvis rätt sugen på en. Så jag köpte tranbärsdricka och en lime och blandade mej en cosmo tidigare ikväll. Den blev inte jättebra men det satt fint ändå.

Vann förresten 75 spänn på en av dom där trislotterna. Det tycker jag var trevligt men nu kan jag inte bestämma mej för om jag ska ta pengarna och köpa något fint för dom eller om jag ska köpa nya lotter för altihop.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cosmo!

12:25 PM  
Blogger Nicklas R said...

och idag kudne jag inte hålla mej från att göra en till när jag ändå ahde alla ingredienser hemma. Den blev rätt härlig

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home