Thursday, July 31, 2008

Dags för Putte!

Nu ska jag gå om bara en liten stund. Det ska bli galet roligt.
Idag har jag tänkt att se allt utom Magnus Uggla (och Sirqus Alfon som tyvärr krockar med Maia). Är väl egentligen inte särskilt inrtesserad av Pugh (har sett honom en gång förut och då avr det rätt trist) men eftersom det ändå inte är något annat då kan man ju lika gärna stå och glo på det en stund. Salem Al Fakir känns väl inte heller superinrtessant men det ska bli spännande att se om han tycker att publiken ser ut som träd här också (på way out west i fjol sa han ju i ett mellansnack att "vad fina ni är, ni ser ut som träd").
Däremot ska Those Dancing Days, Maia Hirasawa och Kleerup bli väldigt kul. Har ju inte sett någon av dom live tidigare.

Vädret är bra festivalväder, soligt och ganska varmt. Någon grad svalare så hade det varit perfekt men å andra sidan blåser det lite grann så temperaturen blir nog rätt utmärkt.

Får se hur mycket jag hinner blogga under helgen men något inlägg ska jag nog hinna med i alla fall, det börjar ju inte där uppe förrän på eftermiddagarna liksom.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha så trevligt!

9:46 PM  
Blogger Nicklas R said...

Tack!
och åh ja, det hade jag

1:19 AM  

Post a Comment

<< Home