Wednesday, July 30, 2008

Inte som det borde

Jag har en sån där kväll ikväll. En sån där kväll när jag vet att jag egentligen borde vara på strålande humör. Putte börjar imorrn, jag har godis, mina föräldrar är borta under kvällen och det borde vara kanon helt enkelt. Men ändå är jag inte alls på stårlande humör, tvärtom är jag på ganska pissigt humör. Känner mej smådeppad, less och allmänt blahaig. Har varit så hela kvällen.
Man blir så jäkla frustrerad när man vet att man borde må kanon och så gör man inte det utan mår rätt dåligt egentligen, och den frustrationen spär på det pissiga. För att använda ett klyschigt och slitet uttryck blir dte som en ond cirkel. Man känner sej nere men vet att man borde vara på toppenhumör och den vetskapen gör att man känner sej mer nere. Jag hatar det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home