Sunday, July 27, 2008

En aning för full

Jag har haft sjukt trevligt ikväll. Först hade vi trevligt hos Micke och sen var vi ett par stycken (mest jag och Vanja) som hade trevligt i resten av stan. Jag och Vaja och en brud som jag inte minns namnet på satt på kyrkogårdsmuren och vinkade till både folk och bilar. Dom som vinkade tillbaks var trevligast. En del gav fingret tillbaka när vi vinkade men dom hatade vi lite, dom var dumma. Dom som vinkade tillbaka rockar.
Jag ska nog sova snart för det känns som jag borde det. Jag är typ lite full och sånt, hoppas jag inte är bakfull imorgon. Skurken sa i och för sej att jag inte borde sova men jag sover nog ändå för jag är trött och sånt, hoppas inget dåligt händer.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

och vem fan är Vanja? en lapphund?

1:50 AM  
Blogger Nicklas R said...

Vanja är en av mina kompisar

3:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Trolig! Vanja är en hunt från Ryssland!

11:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Skulle vara hund! men nen

11:03 PM  

Post a Comment

<< Home