Sunday, July 27, 2008

Lite blandat

Det var intressant att läsa vad jag hade skrivit när jag kom hem igår. Undrar vad det var för skurk jag syftade på.
Ska nog försöka hålla mej ifrån att blogga på fyllan framöver, blir nog bäst så.
Har precis gjort något jag absolut inte brukar göra. Jag har torkat golv. Det kan verka märkligt att jag gjort det så här på söndan men det finns en mycket bra anledning. Jag ska inte gå in på några detaljer men man kan säga att jag mådde inte helt bra igår när jag hade stängt av datorn och ja resten kan ni säkert räkna ut själva.
Verkar vara risk för åska idag, det tycker inte jag är bra alls faktiskt. Hoppas hoppas hoppas att åskan missar Karlskoga så det inte blir någon åska här. Fast tittar man på himlen ser det inte så lovande ut tyvärr.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

usch, det är inte kul att må illa och vara bakfull. vill inte ha regn eller åska, jag ska bada ffs! :(

6:29 PM  
Blogger Nicklas R said...

Verkligen inte, må illa-bakfyllor är dom värsta bakfyllorna.
Då får vi verkligen hoppas att det inte blir dåligt väder, jag håller tummarna

7:14 PM  

Post a Comment

<< Home