Monday, July 14, 2008

Minns jag lite fel?

Det slog mej precis att jag kan ha haft en aning fel om datumen i det förra inlägget. Kan ha varit så att vi åkte den elfte, kom till Paris den tolfte och sen åkte ut till euro disney på kvällen den trettonde. Eller så kom vi till Paris den trettonde och åkte ut till euro disney på kvällen, vi var liksom inne i parken där två dagar och jag vet med bestämdhet att första dagen var den fjortonde (det minns jag eftersom det var Frankrikes nationaldag första dagen vi var där) och jag har för mej att vi åt frukost inne i parken den dagen. Blev lite osäker på nu i exakt vilket rodnign allt hände men jag var hur som helst i paristrakten för exakt tio år sedan.

Tillägg: Efter att ha kontrolltittat i ett fotoalbum kan jag nu säga med säkerhet att vi kom till Paris den trottonde, åkte ut till hotellt vid euro disney den dagen, var på euro disney den fjortonde och femtonde, åkte in till paris igen den sextonde och det var den kvällen sne jag somande i duschen och vi satt i dne fransak balkongen. Mitt minne spelade mej helt enkelt ett litet spratt (fast jag kom ju på det sen så jag rä rätt bra ändå). Jag ber om ursäkt ifall jag vilselett någon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home