Sunday, July 06, 2008

Nöjesdullen idag: Kändisar

Då var dte som vanligt dags för nöjesduellen. Som ni kanske listat ut av rubriken handalr det om kändisar idag.

1. Tre av fem personer (Madonna, Rodriguez och Kravitz) i cirkusen kring Madonna och Richies äktenskapsproblem har samma manager. Är det ett PR-trick?
Min gissning är nej. Visst får dom inblandade publicitet men i exempelvis A-Rods (jepp, jag bruakr läsa Bjurmans sportkrönikor) fall är det ju rätt dålig publicitet. Så nej, det är ngo inget PR-trick.

2. Hela ABBA samlades för första gången på många år på "Mamma mia"-premiären i Stockholm. Skulle du vilja se ABBA göra comeback?
Nej.

3. Vad har gjort dig glad under veckan som gått?
Besöket i Hultsfred, det kändes skönt att komma bort ett tag. Dom två cosmo jag drack när jag var i Hutlsfred. Top haten jag åt på stationen i Nässjö i torsdags, top hat är den bästa återlansering GB har gjort sen tip top för några år sen. Trissvinsterna också, dom får vi inte glömma. Även om jag i slutänden gick plus/minus noll. Och så klart, Studio Virtanen från Marstrand.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home