Saturday, July 05, 2008

Långt mellan fester och lite om skillnaderna på olika stolar

Det var längesen jag festade nu, festivalen vill jag minnas var senaste gången. Hade tänkt festa på midsommar också men det blev ju inget av med det. Måste nog se till att festa relativt snart känns det som, annars börjar det gå allt för långt mellan festerna. Men det löser sej får vi hoppas, om inte annat får jag väl övertala någon att hänga med till red brick nån kväll och sitta där och dricka öl i några timmar.

På tal om något helt annat är skrivbordsstolen jag har hemma i Hultsfred skönare än stolen som finsn vid datorn här. Min egen stol har större sits, ett större och bättre format (och mindre kantigt) ryggstöd som sitter i en bättre vinkel och är helt enkelt bekvämare så där i största allmänhet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home