Sunday, August 10, 2008

En sån där duell igen

Höll nästan på att glömma men nu är dte som vanligt dags för nöjesduellen. Idag om film.

1. Gör Pitt och Jolie rätt som säljer bilder på sina barn till förmån för välgörenhet?
Generellt kan jag tycka att det där med att kändisar säljer bilder på sina barn är rätt fånigt och jag kan inte förstå att det egentligen finns något intresse för sånna bilder heller. Men känner Pitt och Jolie att det känns rätt för dom och att dom sen vill skänka bort pengarna så ska jag inte säga att det är fel, det är helt deras eget beslut.

2. Biosommaren har slagit publikrekord. Vilka filmer ser du fram emot att se på bio i höst?
Nu har jag så där pinsamt dålig koll igen och har ingen aning om vad osm ens kommer på bio i höst så jag får nog passa här.

3. Vad har gjort dig glad under veckan som gått?
Way out west så klart. Och att jag lite oväntat fick se ett par minuter av Annika Norlin, det trodde jag inte jag skulle få göra när jag åkte hemifrån i torsdags.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home