Friday, August 01, 2008

Missa inte sommar!

Nu om en halvtimme ungefär ska jag lyssna på sommar med Annika Norlin (det får ni absolut inte missa!). Det har jag sett fram emot ända sen årets sommarpratare avslöjades i våras.

När jag har gjort det ska jag gå till Putte igen. Dagens höjdpunkter blir nog Markus Krunegård och Håkan Hellström. Hoppas jag hinner se hela Krunegårds spelning bara, sommar är ju slut vid halv tre och den börjar tre så det kan bli tajt. Men jag borde hinna om jag grå direkt när sommar är slut.
Kanske borde äta lite också. Är så träligt att bli hungrig direkt när man kommer dit. Men dte löser sej nog. Finns nog nått i kylen. Bäst att kolla.

Men först sommar alltså. Missa det inte!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vad sa annika? vad suckade krunegård? vad hojtade hellström? vad uttryckte karlskogapubliken?

3:45 AM  

Post a Comment

<< Home