Tuesday, September 23, 2008

En av dom vackraste

Då jag sett psl-klippet där hon spelar den visste jag att det var en riktigt bra låt. Nu har jag dock lyssnat på den på skiva ett par gånger och kan definitivt konstatera att "Arjeplog" är en av dom allra vackraste låtar Annika skrivit.
Jag var faktiskt lite rädd att en produktion som innehöll mer än den akustiska gitarr som anvädnes i klippet skulle ta bort lite av känslan men trummorna och stråkarna gör den bara bättre. Fantastiskt vacker låt.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kanske en låt för låt recension? eller är det idel femmor och några sexor och sjuor? :P

4:32 PM  
Blogger Nicklas R said...

Oj, det vet jag inte om jag orkar. Men å andra sidan vet jag av erfarenhet att när jag väl har börjat tänka på något sånt har jag svårt att släppa det så det är långt ifrån omöjligt.
Men jo, alla låtar är mycket bra så det finns risk att det skulle bli något sånt.

7:55 PM  

Post a Comment

<< Home