Thursday, September 25, 2008

Ett nytt program

Såg premiären av det nya programmet Hype på SVT förut (eller well, jag såg det på vhs för jag tittade på idol när drt sändes men jag såg det i alla fall och det är det som är huvudsaken). Jag tyckte det var bra, möjligtvis kan det väl vara så att jag tyckte det var lite extra bra eftersom sweet Annika Norlin var gäst (hon gör ju faktiskt allt bättre) men även utan det lilla extra braiga så tycker jag faktiskt att det var ett trevligt program. Så det kommer jag nog fortsätta att titta på tror jag.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja, det var ett mycket fint program.

2:08 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja, jag läste någon recensent som jämförde det med gamla fina puls fast i tv. Ligger en del i det

4:03 PM  

Post a Comment

<< Home