Thursday, September 18, 2008

Märkligt val av datum

Såg precis att gamle idoltvåan Sebastian Karlsson ska spela på puben här i slutet av november. På en torsdag! Hur tänkte man när bestämde det?
Nu låter jag säkert väldigt fördomsfull men törs jag gissa att dom flesta som är intresserade av att se honom fortfarande går i skolan (och nu snackar vi högstadiet och gymnasiet här). Så vitt jag vet är det varken lov eller helgdag då så en stor del av målgruppen sannolikt inte kan gå dit för att dom ska upp tidigt och gå till skolan dagen efter (eller alternativt inte är tillräckligt gamla för att ens få komma in på puben). Så ett lite märkligt beslut i mina ögon, åtminstone om man ska se det ur en rent affärsmässig vinkel.

Sen kan jag också tycka det är lite märkligt att dom tar dit honom överhuvudtaget men dte är en annan diskussion.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

då får du se Sebastian tillslut då...Malin har redan sett honom ett par gånger/Bengt-Åke

1:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Se och hör honom innan du dömer ut honom.

2:54 PM  
Blogger Nicklas R said...

Jag dömer inte ut honom, att jag kallar bokningen lite märklig är mer att det väl inte riktigt känns som det ligger i linje med vad som har spelat där tidiagre/brukar spela där.

3:13 PM  

Post a Comment

<< Home