Wednesday, November 12, 2008

Artiklar, varmvatten och Bravida

Blev allt lite artikelläsning idag. Inget skrivande dock för det orkade jag inte.
Något annat jag inte har orkat är att kolla om varmvattnet är tillbaka. Fast även om jag inte orkat kolla det än ska jag göra det snart, ska nämligen ta tag i disken om en liten stund tänkte jag. Men det borde ju vara tillbaka tycker man, är det inte det blir jag sur.
Men på tal om sånt som är borta så fick jag brev från Bravida förut att dom ska komma hit och byta elmätare någon gång dom närmsta veckorna. Hoppas bara dom säger till när dom ska gröa det för strömmen kommer tydligen brytas medan dom byter mätaren och det vore ju rätt jäkla aptrist om man satt och skrev på en viktig inlämnignsuppgift eller nått och strömmen försvann så man var tvungen att göra om en massa.
Jag känner mej i ärlighetens namn lite ofokuserad för tillfället.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home