Thursday, November 06, 2008

Post-it-blocket är tillbaka.

För en liten stund sedan hittade jag mitt block med post-it-lappar. Det känns sjukt bra. Brukar ju gå åt en hel del sånna lappar vanligtvis om jag exempelvis ska skriva upp något jag måste komma ihåg eller ja om jag ska anteckna nått helt enkelt. Men sen ett tag (nån månad åtminstone) tillbaka har jag inte kunnat använda dom eftersom jag råkat tappa bort mitt block. Men för bara en liten stund råkade jag lyfta på ett annat papper som ligger här på skrvbordet och där låg det. Mina post-it:s har alltså legat precis brevid där jag sitter jut nu men jag har inte tänkt på att leta där.
Det känns bra att dom är tillbaka, det har känts lite tomt att inte kunnat använda post-it:s när man behöver anteckna något.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home