Wednesday, December 24, 2008

Det släpptes ett par band

Såg att Putte släppte ett par nya akter idag. Millencolin och Dundertåget närmare bestämt.
För min egen personliga del är det väl inget kanonsläpp direkt, Dundertåget har jag aldrig hört talas om och den typ av musik Millencolin spelar är ju inget jag lyssnar på. Men för dom som gillar den typen av musik är säkert åtminstone Millencolin en höjdarbokning, om jag förstått det hela rätt är dom ju rätt stora inom sin genre. Kan nog dra en del folk och så där.

Jag som huvudsakligen lyssnar på pop hade ju så klart gärna sett någon trevlig popakt så här dan före julafton, Frida Hyvönen eller Marit Bergman hade exempelvis varit väldans trevliga julklappar. Och så Annika så klart, men henne vill jag ju se typ överallt hela tiden så det behöver jag kanske inte nämna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home