Friday, December 19, 2008

Elementet fungerar

Vaktmästarn dök upp förut så nu är elementet i köket fixat. Det är bra tycker jag, nu komemr det förhoppningsvis inte vara riktigt lika kallt här inne osm det varit tidigare. Men det var inte så konstigt att elementet inte fnegrade för tydligen var det så att termostaten hängt sej plus att det var massa luft i det, och då är det ju som sagt inte så konstigt att det är kallt. Eller alltså egentligen fattade jag inte alls varför det var så självklart att det var kallt då, jag är ju sjukt oteknisk, men eftersom det tydligen var väldigt självklart låtsades jag naturligtvis förstå.
Men då lärde jag mej ju något nytt, att det är dåligt med luft i elementen och att det antagligen är något man nog borde ha känt till egentligen eftersom det var så självklart.
Alltid bra att lära sej nya saker. Eller nått.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home