Friday, December 19, 2008

Ännu ett högt betyg

Fortsätter dra in höga betyg på inlämningsuppgifterna i företagsetikkursen. Den första fick jag ju betyget 9 (vilket är det högsta) på och den andra (som lämnades in för ett par veckor sen) såg jag precis att jag fick 8 på. Det känns sjukt kul att det går så bra, man blir liksom peppad när man ser att ansträngningarna bär frukt så att säga. Dock bör det väl erkännas att nu när jag fått högt betyg på dom två första börjar man väl känna en viss press att så att säga fortsätta prestera på en hög nivå, det vore ju liksom kul att bibehålla den höga nivån genom hela kursen.

Nu ska jag dock gå och lägga mej. Imorrn ska jag som av en händelse faktiskt ägna det mesta av tiden till att skriva på nästa uppgift i etikkursen. Men jag kommer även genomföra en eller ett par intervjuer under dagen. Så det blir förhoppnignsvis en dag i effektivitetens tecken.
Ska ringa vaktmästarn också och se om jag kan få det där elementet fixat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home