Sunday, December 21, 2008

A Friday in the life of Nicklas

I fredags fick jag ett infall och fick för mej att jag skulle dokumentera hela dagen i bilder. Här är resultatet:
09.00 Klockan ringer (det visar 09.01 på bilden men det tog ju någon minut att vakna tillräckligt för att lyckas ta en bild också).


09.15 Frukost


09.50 Börjar med dagens skoljobb

10.58 Gör en intervju, sen fortsätter jag skriva



Fast först skrapar jag min Bingo Lotto-kalender


12.20 På vägen till konsum passar jag på att kasta lite flaskor


Kommer till konsum från ett annat håll än jag brukar (brukar komma från höger på den gågata mäniskorna i bilden befinenr sej på)


Det jag köpte på konsum. Aftonbladet, mjölk och två julmust.


12.55 Skriver lite till


16.10 En intervju till


17.50 Läser tidningen (diskade mellan intervjun och tidningsläsningen också men dte glömde jag ta kort på)


18.45 Tittar på julkalendern


19.45 Lagar mat


Lyssnar på fin pop under tiden


Makaroner och köttbullar blev det, äter vid TV:n


20.00 Ser På Spåret samtidigt som jag äter


21.00 Efter På Spåret tittar jag på Robins


22.45 (cirka) Sätter mej vid datorn


01.40 (cirka) Stänger av datorn och går och borstar tänderna


Sen blev det sängen

02.03 Gick och la mej
Ungefär så var min fredag. En rätt vanlig fredag.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bilddagboken nästa. :D

10:38 PM  
Blogger Nicklas R said...

Nja, det här var nog en engångsföreteelse :)

10:52 PM  

Post a Comment

<< Home