Wednesday, December 31, 2008

Gott nytt år och lite statistik (årets sista inlägg)

Ska fira nyårsafton i Degerfors (av alla ställen) i år. En kompis har skaffat hus där och det är han som ska ha festen i år. Ska nog bli kul får vi hoppas. Ska åka lite etfer fem så det här blir sannolikt årets sista blogginlägg. Så jag önskar er alla ett gott nytt år.


Men på tal om det så har jag i år skrivit 1874 bloginlägg det här året. Det är nästan lika många osm jag hade skrivit när året började (hade 1983 inlägg dån med det här är jag uppe i 3857) och ger ett snitt på 5,12 inlägg per dag under 2008. Jag är nästan lite imponerad över mej själv att jag har kunnat hålla ett så furiöst tempo, visserligen är säkert mycket jag skrivit sjukt ointressant och kanske rent av skit ibland men ändå, kvantitet före kvalitet typ.
Om jag kommer fortsätta i samma tempo även under 2009? Vi får se, beror nog på hur mycket jag anser mej ha att skriva om.

Men nu har jag inte riktigt tid att sitta här så som sagt, gott nytt år till er som läser det här!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home