Tuesday, December 16, 2008

Tågbiljettsambivalens

Kollade precis lite tågtider och så där till när jag ska upp till Karlskoga över jul. Jag blir bara så ambivalent över vilken dag jag ska åka. Egentligen vore väl liksom söndag att föredra, då blir det liksom inte så sjukt bråttom med allt som ska göras när jag kommer dit (köpa dom flesta av julklapparna böand annat) men samtidigt har jag en inlämningsuppgift som ska lämnas in på söndag och då vill man ju liksom inte att söndag ska försvinna som arbetsdag ifall man inte är riktigt klar med den. Så det är ambivalent som sagt.
Just nu måste jag dock säga att nog lutar lite åt måndag, dels på grund av inlämningsuppgiften men också på grund av att jag kan köpa ett rätt mycket billigare biljett där. Men jag måste nog bestämma mej typ senast imorrn känns det som så jag får ju inte gå och fundera för länge.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home