Sunday, January 25, 2009

Det går undan

Fö övrigt är mitt internet här rätt rejält mycket snababre än det jag hade i Hultsfred. Det är rätt trevligt faktiskt, är ju segt när det går långsamt liksom. Det var inget större fel på det i Hultsfred, det utförde sin uppgift, men vissa sidor med mycket bilder och reklam och sånt (aftonbladet) tog rätt lång tid att ladda och gick allmänt långsamt och så där. Men här går det alltså snabbare. Exakt hur mycket snabbare vet jag inte men skillnaden är i alla fall märkbar.

Funkade direkt gjorde det också. Enligt den information jag fått från bredbandsbolaget skulle det anges någon kod men det verkar inte riktigt stämma för det funkade direkt när jag kopplade in datorn i internetuttaget. Men jag har koden uppskriven hur som helst så skulle den behövas längre fram så har jag den ju liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home