Wednesday, January 28, 2009

Planer för onsdagen

Imorgon ska jag börja med skoljobb igen. Har varit skönt att vara ledig ett tag men nu är det sags att köra igång på allvar igen så jag inte halkar efter en massa. Ledigheten har gjort gott känsn det som, jag är inte lika trött hela tiden nu och det känns som jag mår bättre överlag (både psykiskt och fysiskt). Gissar att dte har att göra med att stressen och anspänningen har släppt ochatt jag har kunnat slappna av och tänka på annat och så vidare, stress och sånt sliter ju på kroppen liksom.
Förutom skoljobbet ska jag åka ner till antingen Maxi eller Coop också och se om jag kan få tag på häftmassa och ett pärmregister. Får jag tag på häftmassa ska jag fortsätta med att sätta upp affischer på väggarna så jag blir klar med det. Vore skönt att bli klar med allt "flyttplock" så jag kommer nog försöka få kalrt med det sista under morgondagen.
Men nu ska jag sova så jag orkar med allt som jag ska göra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home