Monday, January 12, 2009

Fortfarande galet nöjd

Jag är fortfarande helt sjukt nöjd över att jag hann klart med uppsatsen i tid. Måste erkönna i torsdags när jag hade haft handledning och visste att jag hade fyra dagar på mej att hinna klart och det kändes som jag hade hur mycket som helst kvar att skriva då tvivlade jag på att jag skulle hinna klart. Men, som jag gjort andra gånger under arbetets gång när det känts tung och nästan övermäktigt bestämde jag mej för att nej jag ska fan klara det här, jag kan inte ge upp, jag måste bevisa för mej själv att jag klarar det här.
Och jag klarade det, det var ett hästjobb men till sist blev uppsatsen klar. I tid. Jag vet inte hur det gick till men jag klarade det.
Det är jag jävligt nöjd med, och stolt. Blir sedan inte uppsatsen godkänd så skitsamma, det löser sej i så fall, jag kommer oavsett vilket fortsätta att vara nöjd över att jag lyckades ro det i land.

Det enda som förtar det hela lite är den där blåsan jag har innanför underläppen. Den gör svinont så fort jag försöker äta choklad. Mat går bra, men chokladen gör ont. Fast just idag kan jag stå ut med det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home