Wednesday, January 07, 2009

Hemma, men lite sur

Så var man hemma sedan en stund tillbaka. Det känns br men jag måste erkänna att jag är lite sur. Inte på resan, den gick utmärkt, utan på konsum. När jag kom hem dumpade jag i stort sett bara väskorna innanför dörren och gick iväg för att köpa ett par liter mjölk och lite så där.
Men då var det satans konsum stängt. Trots att dom enligt sina egna öppettider ska ha öppet till åtta på vardagar (jag var där strax före sju). Jag blev svinförbannad, har man angivit att man ska ha öppet till åtta ska det fan inte vara stängt när klockan är runt sju. Sjukt dåligt av konsum.
Är rätt trött dessutom (man blir ju det av att sitta på tåg hela dan) vilket så klart förstärkte ilskenheten en del.

Nåväl. På grund av nämnda trötthet orkar jag inte göra någon mat idag utan det får nog bli en pizza. Då kan jag passa på att köpa nån birk läsk eller så också så behöver jag ingen mjölk ikväll i alla fall. Dock behvöer jag det imorrn bitti oavsett vilket (flingor utan mjölk är ju ingen höjdare) men hur jag ska lösa det får jag fundera på en stund.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home