Tuesday, January 06, 2009

Ingen hockey för Nicklas

Snart spelar alltså Sverige final mot Kanada i JVM. Det vore naturligtvis sjukt kul att se matchen och egentligen vill jag se den men alltså jag har inte tid för det. Ska ju upp som vanligt imorrn och ägna dagen åt skolarbete (uppsatsskrivande that is) och då funkar det liksom inte att sätta sej och kolla på en hockeymatch som börjar halv två på natten. Får kolla upp resultatet först thing imorgon bitti istället.

Ska jag alltså sova nu om det inte var någon som förstod det (det är välbehövligt med lite sömn kan jag säga för jag är ganska trött) så god natt på er.

Och just det, om någon har försökt ringa under dan så ber jag om ursäkt för att jag inte har svarat. Jag har inte dissat er, jag hade bara råkat glömma att slå på telefonen imorse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home