Friday, January 16, 2009

I Kalmar ett tag igen

Så sitter på skolan här nere i Kalmar ett tag igen då. Tågresan gick bra men trist nog var det en sån där gammal rälsbuss jag fick åka med, när man åker till Kalmar eller Linköing brukar man inte behöva åka med sånna men tydligen håller dom på att renovera dom vanliga tågen så på vissa avgångar får man åka med sånna där gamla sunkiga rälsbussar.
Tror hur som helst att jag har lyckats få till en tillräckligt genomtänkt opponering nu, satt och finslipade den lite på tåget, men ska nog kolla igenom den lite fort en gång till innan vi börjar så jag inte har missat något viktigt.
Jag återkommer senare när jag har kommit hem igen. När det blir beror på vilket tåg jag hinner med men jag hoppas jag hinner med det som går kvart i fem så jag slipepr sitta och vänta så där länge (men det skrev jag ju om igår)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home