Friday, January 16, 2009

Kalmar igen imorrn

Imorrn är det alltså dags för opponering och så vidare nere i Kalmar. Så det blir en liten tågresa igen (känns det inte som jag ahr åkt väldigt mycket tåg på sistone?). 10 (eller egentligen 09.59) går tåget så jag behöver ju inte gå upp vråltidigt ändå, det är skönt. Hoppas förresten seminariet är slut vid den utsatta tiden, det ska vara slut fyra och är det det hinner jag med 16.46-tåget hem, missar jag det går inte nästa tåg förrän vid halv åtta och det känns ju lite drygt att behöva vänta så länge. Men vi får hålla tummarna för att vi håller tiden helt enkelt.
Har aldrig opponerat på en uppsats tidigare så det ska bli spännande att se hur det går. Men det ska nog gå bra hoppas vi. Ska bli spännande att se vad den grupp som ska opponera på min uppsats har för synpunkter också.
Jag är sjukt trött så nu ska jg gå och lägga mej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home