Thursday, January 08, 2009

Lite mer trötthet

På tal om den där tröttheten så är det förresten inte bara på kvällarna jag är trött utan det är väl mer eller mindre hela dagarna. Skoljobbet funkar, det är väl för att det är där mitt fokus ligger, men förutom det så är jag halvdöd typ, jag kan liksom inte tänka ordentligt och är allmänt trög och halvdöd och ja ni vet hur det kan vara när man är trött. Det är som att skoljobbet tar energi från allt annat.
Har liksom inte ens orkat packa upp, eller ens flytta på, min stora väska än utan den står typ precis innaför dörren (så man nästan snubblar på den) där jag ställde den när jag kom hem igår. Visst jag hr inte varit hemma och så där men jag tror inte den hade blivit uppackad även om jag var det. Den tid jag varit hemma och inte suttit här har jag liksom mest bara legat under en filt på soffan och inte orkat ta mej för nånting.
Det ska bli så galet skönt när den här sinnessjuka perioden är över att ni anar bara inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home