Thursday, January 08, 2009

Skivor och trötthet

Det är kväll och jag är trött. En inte helt ovanlig kombiantion på sistone. Allt skoljobb jag haft på sistone börjar nog ta ut sin rätt. Men uppsatsen ska lämnas in på måndag eftermiddag så nu är det fyra dagar till med sånt här extremt hårdköra (och dom fyra dagarna kan bli dom hårdaste ever typ), sen blir det förhoppningsvis en liten aning lugnare i alla fall.

Men för att skriva om något roligare så köpte jag mej ett par skivor i Kalmar. När jag hade hämtat ut klockan hos urmakarn hade jag typ 45 minuter kavr tills tåget skulle gå så jag tog et var i centrum och när jag gick förbi skivbutiken såg jag att dom hade rea (10% rabatt på hela sortimentet) och det var ju lite för bra att motså. Så jag gick in och tittade om det fanns nått intresant och kom ut med ett par skivor i väskan. El Perro Del Mars senaste och Frida Hyvönens första blev det.
Jag är mycket nöjd med mina köp.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home