Wednesday, January 14, 2009

Upptagen dag

Har varit en rätt busy dag detta. Den har inte känts särskilt stressig eller så men ändå har jag haft att göra hela dan (det kanske har märkts eftersm jag inte bloggat något). Jag har läst en del, ringt några samtal skickar ett par vikiga mejl och suttit och gått igenom den uppsats jag ska opponera på (på fredag redan) ett par gånger.
Måste säga att läsningen ahr gått så där idag också, har liksom inte riktigt kunnat fokusera när jag satt mej för att läsa. Misstänker att det kan ha lite samband med hur mycket jag jobbat och så dom senaste veckorna faktiskt, att jag är lite sliten typ och att det leder till problem med att fokusera på läsningen. Men jag har fem dagar kvar nu, sen kan jag (antagligen) vara ledig några dar innan jag börjar med nästa termins jobb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home