Thursday, February 12, 2009

Fantastiska erbjudanden

Idag när jag tittade i mitt postfack hade jag fått ovanligt mycket post. Det mesta var dock adreserad reklam av typen "hej och välkommen till Kalmar, här får du några fina erbjudanden". Men det fanns faktiskt ett par riktigt fina erbjudanden bkand dom, det finaste var nog att jag kan få 2 kilo kattmat eller 3 kilo hundfoder alldeles gratis om jag tar med kupong till en veterinärmottagning. Mycket fint erbjudande.
Den där vetrinärmottagningen ligger enligt reklambladet förresten på en gata som heter Gas-Jacobs gata. Fantastiskt namn men man undrar ju lite vem den där Gas-Jacob är och kanske framföraltl avrför han kallas just för Gas-Jacob, det känns ju inte som något direkt smickrande smeknamn direkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home