Saturday, February 21, 2009

Sömnigheten slår till

Nu är det dags för mej att sova tror jag, jag är nämligen sömnig. Har inga direkta planer för morgondagen utan tänkte väl ta dan lite som den kommer. Det ska förhoppnignsvis bli en trevlig dag. Ska nog inte ta några särskilt jättelånga sovmornar den här helgen dock, ska ju till skolan på måndag morgon så det känns som det kan vara en god idé att försöka komma upp i relativt god tid på mornarna så jag inte har så där skitsvårt att somna på söndag kväll som man kan ha om man har haft en lång sovmorgon.
Ska se till att få ett par räkningar betalda under helgen också, den med kortast datum ska vara betald den 24:e så det kan ju vara bra att få det gjort.
Men nu vandrar jag iväg från ämnet känner jag så jag avslutar här och säger god natt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home