Monday, March 02, 2009

Dagens bandsläpp från Putte

Puttesläppet var det ja.

Perssons Pack
Slagsmålsklubben
Backyard Babies

Perssons Pack känns som en bra bokning, har ju fått fina recensioner på nya skivan och så där liksom. Kanske kan man också hoppas att dom spelar samma dag som Annika så att det blir ett trevligt gästande i den fina "Stenad i Stockholm".
Slagmålsklubben har jag sett en gång tidigare, det var väl inte riktigt min grej kanske och jag tyckte det blev lite trist och enahanda efter en stund men det känns ändå som en rätt bra bokning.
Backyard Babies är inget jag personligen är särskilt förtjust i och där kan jag väl tycka att det vore roligare om pengarna las på exempelvis Marit Bergman eller Frida Hyvönen (fatta vad fint Frida Hyvönen hade kunnat bli i dalen vid solnedgången) men jag kan på något sätt ändå förstå bokningen, det är ett sånt där band som funkar hos folk uppe i Karlskoga liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home