Saturday, March 21, 2009

Den gjorde bra val

Premiäranvände då ipoden när jag handlade förut, eftersm jag inte kudne bestämam mej för vad jag skulle lyssna på satte jag den på shuffle och jag måste säga att jag älsakr shufflefunktionen. Den valde liksom bara kanonlåtar. Dom sex låtar jag hann lyssna på under promenaden fram och tillbaka till netto blev Babyshambles "Carry on up the morning", Jason Ringenbergs "Rebel flag in Germany", Vapnets "Thoméegränd", Familjens "Det snurrar i min skalle", Säkerts "Faller isär" (kanske det bästa valet av alla) och Håkan Hellströms "Uppsnärjd i det blå". Min ipod har helt enkelt fantastisk smak.
Under eftermiddagen har jag suttit i solskenet på utsidan och läst tidningen, det var rätt gött faktiskt. Nu fnderar jag på om jag ska ta och fixa mat eller om jag ska vänta lite med det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home