Friday, March 20, 2009

Varit ute

Kom precis hem, har varit nere på giraffen och shopapt lite. Vad jag shoppat? Mjölk, aftonbladet och ja det vanliga, och så en liten trevlig grej som jag berättar om lite senare.
Pluggat ahr jag gjort idag också me ndte var innan jag åkte till giraffen. Drabbats av lite halvpanik har jag även hunnit med, kom nämligen på imorse att idag är sista dan för att anmäla sej till tentan nästa vecka (ja man måste anmäla sej till dom, sjukt krångligt) och att jag inte hade gjort det, men så fanns inte den tentan bland tentorna jag kunde registrera mej på. I sånna lägen får man lite panik, för det är ju drygt att behöva skriva tentan senare när man har börjat med någon annan kurs. Men ja gskickade iväg ett mejl så förhoppnignsvis ska det lösa sej, visserligen ahr jag inte fått något svar än men dom bruakr kunna lösa sånt. Hoppas dom kan det i alla fall.
Nu är jag rätt hungrig så jag ska nog ta mej en gorbys och bläddra igenom tidningen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home