Friday, March 20, 2009

Det trodde jag inte när jag vaknade imorse

Nämnde ju förut att jag hade handlat lite mer än den vanliga maten när jag var nere på giraffen. Jag är numera ägare av en ipod. Var ett rätt spontant inköp kan tyckas men jag har ju funderat på det ett tag och när jag ändå skulle ner dit (det är ju ett köpcentrum så det ligger elektronikbutiker där) tänkte jag att ja varför inte, jag hade ju penagr och så där liksom. Så jag gick in på en av dom elektronikbutiker som fanns för att titta lite och så slog jag till. Så nu äger jag en Ipod Classic 120GB. Lite onödigt mycket minne kanske men jag tycker det är gött att bara kunna fyll på utan att behvöa fundera på om man börjar få slut på utrymme. Den är väldigt fin, speciellt baksidan som är så blank att man kan anvädna den som spegel. Har precis suttit och laddat hem itunes också så jag ska väl börja fylla den här vad det lider.
Betalade kontakt för övrigt, hadel ite pengar liggande som jag ahr fått när jag ahr fyllt år och när det har varit jul och sånt så dom pengarna använde jag. Tycker det känns rätt gött att betala sånna grejer kontant och bara räkna upp sedlarna, är ju inte alls samma känsla i att betala med kort liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home